Home Aktualitet FOTO/ Produktet bujqësore autentike shqiptare me një markë të unifikuar

FOTO/ Produktet bujqësore autentike shqiptare me një markë të unifikuar

15 min read
0
291

TIRANË, 28 Shkurt/ATSH/ – USAID dhe Creative Business Solutions (CBS) prezantuan sot projektin Brand Albania nĂ« mbĂ«shtetje tĂ« agrobiznesit dhe zhvillimit tĂ« turizmit nĂ« ShqipĂ«ri.

Ministri i Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Niko Peleshi, Ministri i Turizmit dhe Mjedisit, Blendi Klosi dhe Drejtuesja e Misionit të USAID në Shqipëri, Catherine Johnson, diskutuan mbi rëndësinë e projektit dhe rolin e rëndësishëm të bujqësisë dhe turizmit në zhvillimin e ekonomisë shqiptare.

Projekti do të krijojë një trupë kombëtare për një markë të unifikuar të produkteve bujqësore autentike shqiptare dhe integrimin e tyre në nisma për turizmin.

Shtatë institucione publike dhe private do të bashkërendojnë punën për të zbatuar me sukses projektin Brand Albania. Partnerët kryesorë si anëtarë të Komitetit Drejtues në Projekt janë Ministria e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Ministria e Turizmit dhe Mjedisit, Fondacioni Shqiptaro-Amerikan për Zhvillim, Shoqata Shqiptare e Turizmit, Drejtoria e Përgjithshme e Pronësisë Industriale dhe Universiteti Bujqësor i Tiranës.

Drejtuesja e Misionit të USAID në Shqipëri, Dr Catherine Johnson vlerësoi se përmes këtij projekti nxitet njohja e vlerave të vërteta të produkteve autentike shqiptare në tregjet ndërkombëtare. Një nyjë e rëndësishme kjo, në ndërthurjen dhe zhvillimin e agro-turizmit në Shqipëri.

“Ne duam t’u themi se sa shumĂ« Bashkimi Europian dhe tregjet ndĂ«rkombĂ«tare i kĂ«rkojnĂ« dhe i tĂ«rheqin produktet tradicionale, tĂ« cilat janĂ« tĂ« certifikuara pĂ«r cilĂ«sinĂ« dhe standardet e tyre. PikĂ«risht, ky projekt do tĂ« nxjerrĂ« nĂ« pah kĂ«to cilĂ«si pĂ«r t’i promovuar produktet autentike shqiptare brenda dhe jashtĂ« vendit. Ne e dimĂ« fort se sa e rĂ«ndĂ«sishme Ă«shtĂ« bujqĂ«sia nĂ« ShqipĂ«ri dhe sigurisht prodhimet e saj. Identifikimi i produkteve autentike, me cilĂ«si tĂ« lartĂ« dhe me standard tĂ« lartĂ« gjithashtu do tĂ« sjellĂ« njĂ« imazh pozitiv tĂ«rheqĂ«s pĂ«r prodhimet e veçanta shqiptare.

Ky Ă«shtĂ« njĂ« projekt unik i cili ndĂ«rthur bujqĂ«sinĂ« dhe turizmin, dy sektorĂ« qĂ« USAID prej kohĂ«sh po i mbĂ«shtet fort dhe ku ne besojmĂ«, pĂ«r potencialin e madh qĂ« ato kanĂ«â€, u shpreh drejtuesja e Misionit tĂ« USAID nĂ« ShqipĂ«ri, Catherine Johnson.

“NjĂ« mundĂ«si tĂ« jashtĂ«zakonshme pĂ«r agro-turizmin shqiptar”, e cilĂ«soi Ministri i BujqĂ«sisĂ«, Niko Peleshi projektin “Brand Albania”.

Ai tha se ky është një projekt i munguar prej kohësh dhe do të shërbejë si vula e identitetit të prodhimeve shqiptare, në nisjen e një rrugëtimi pa kthim drejt të ardhmes së produkteve shqiptare në tregjet ndërkombëtare.

“Ky Ă«shtĂ« njĂ« projekt jashtĂ«zakonisht i rĂ«ndĂ«sishĂ«m pĂ«r sfidĂ«n e produkteve tipike tĂ« zonave tradicionale dhe vjen nĂ« kohĂ«n e duhur. NjĂ« prodhim tipik mund tĂ« ketĂ« njĂ« vlerĂ« shumĂ« tĂ« lartĂ« por nĂ«se nuk ka njĂ« brand apo markĂ« vlera e tyre Ă«shtĂ« disa fish mĂ« e ulĂ«t se sa vlera qĂ« nĂ« tĂ« vĂ«rtetĂ« meritojnĂ«.  NĂ«se do jemi tĂ« suksesshĂ«m nĂ« krijimin e njĂ« brandi pĂ«r prodhimet tradicionale shqiptare, nĂ«se do tĂ« jemi tĂ« suksesshĂ«m pĂ«r t’i nxjerrĂ« kĂ«to prodhime tradicionale nĂ« treg duke u dhĂ«nĂ« statusin qĂ« u takon pĂ«r t’i bĂ«rĂ« tĂ« denja pĂ«r njĂ« treg qĂ« imponon standarde tĂ« larta siç Ă«shtĂ« Bashkimi Evropian, ne do tĂ« jemi nĂ« gjendje pĂ«r t’i ruajtur kĂ«to produkte. KĂ«to produkte krahas vlerave tĂ« mĂ«dha qĂ« kanĂ« nĂ« kulinarinĂ« tonĂ« janĂ« edhe njĂ« mjet shpĂ«timi pĂ«r strukturĂ«n ekonomike tĂ« fshatit shqiptar dhe hapĂ«sirĂ«s rurale nĂ« vendin tonĂ«. Ky projekt do t’i ndihmojĂ« agro prodhuesit tĂ« gjejnĂ« kanalet e duhura pĂ«r t’i marrĂ« vlerĂ«n maksimale prodhimeve tipike. Ne do tĂ« jemi nĂ« mbĂ«shtetje tĂ« fortĂ« tĂ« kĂ«tij projekti, i cili me patjetĂ«r do tĂ« jetĂ« i suksesshĂ«m dhe do tĂ« shndĂ«rrohet nĂ« njĂ« logo qĂ« do t’i qĂ«ndrojĂ« kohĂ«s” tha Peleshi.

Nga ana e tij, Ministri i Turizmit dhe Mjedisit, Blendi Klosi tha se objektivat janë të qarta dhe se të gjitha përpjekjet po shkojnë për një Shqipëri me turizëm 12 mujor dhe një turizëm që shtrihet nga Veriu në Jug.

“PĂ«rpjekja e sotme, padyshim, nxit dhe promovon kĂ«tĂ« pĂ«rpjekje tĂ« pĂ«rbashkĂ«t qĂ« tĂ« gjitha institucionet e kĂ«tij vendi kanĂ« pranuar qĂ« ShqipĂ«ria duhet tĂ« jetĂ« njĂ« destinacion turistik i diversifikuar qĂ« nuk afrohet vetĂ«m pĂ«r 60 ditĂ«t e sezonit tĂ« turizmit, por Ă«shtĂ« njĂ« turizĂ«m permanent. Kjo iniciativĂ« e sotme shkon si njĂ« certifikim nĂ«pĂ«rmjet dhomĂ«s sĂ« zejeve dhe prodhuesve lokalĂ« pĂ«r tĂ« prodhuar brandin shqiptar. Sa do tĂ« kemi ne tĂ« mundur qĂ« veprimet tona tĂ« shkojnĂ« nĂ« pĂ«rputhje me atĂ« çfarĂ« zejtarĂ«t prodhojnĂ« kjo do tĂ« jetĂ« njĂ« pĂ«pjekje e vĂ«shtirĂ« pĂ«r tĂ« cilĂ«n ne duhet tĂ« bashkĂ«punojmĂ« tĂ« gjithĂ«â€, u shpreh Ministri Klosi.

Enio Jaço, Drejtor Ekzekutiv i CBS, diskutoi mbi mĂ«nyrat se si Brand Albania do tĂ« shĂ«rbejĂ« si njĂ« platformĂ« ndĂ«rlidhĂ«se pĂ«r tĂ« gjitha palĂ«t ekzistuese tĂ« interesit, si dhe pĂ«r projektet nĂ« bujqĂ«si, turizĂ«m dhe agro-turizĂ«m, duke shĂ«rbyer edhe si katalizator i agro-turizmit pĂ«rmes promovimit tĂ« karakteristikave unike, cilĂ«sore dhe autentike tĂ« produkteve bujqĂ«sore tĂ« pĂ«rzgjedhura shqiptare e duke i pĂ«rdorur ato si ‘ambasadorë’ tĂ« turizmit.

“Projekti ‘Brand Albania’ synon krijimin e njĂ« strukture apo mekanizmi, i cili do tĂ« promovojĂ« produktet shqiptare duke u dhĂ«nĂ« akses nĂ« tregjet e brendshme lokale dhe gjithashtu nĂ« tregjet ndĂ«rkombĂ«tare. Ne mendojmĂ« dhe besojmĂ« se ky projekt do tĂ« rrisĂ« gjithashtu edhe konkurrencĂ«n nĂ« sektorin e bujqĂ«sisĂ« shqiptare. Natyrisht qĂ«, ky mekanizĂ«m do tĂ« jetĂ« nĂ« pĂ«rputhje me standardet e Komunitetit Europian. DetyrĂ« e kĂ«tij projekti Ă«shtĂ« tĂ« krijojĂ« vizionin dhe modelin e biznesit qĂ« ky organizĂ«m tĂ« funksionojĂ« edhe pas projektit tĂ« USAID. QĂ«llimi Ă«shtĂ« krijimi i njĂ« projekti, vizioni i tĂ« cilit do tĂ« jetĂ« i qĂ«ndrueshĂ«m edhe me kalimin e kohĂ«s”, u shpreh Jaço.

Aktiviteti u mbyll me një minipanair produktesh autentike shqiptare.

Aktivitetet kryesore të projektit Brand Albania, përfshijnë por nuk kufizohen me hapat e mëposhtëm:

‱ Krijimi i njĂ« partneriteti publik-privat pĂ«r agro-turizmin, me qĂ«llim themelimin e njĂ« dialogu mĂ« efikas ndĂ«rmjet sektorĂ«ve nĂ« nivel kombĂ«tar. KĂ«tu pĂ«rfshihet edhe ngritja e njĂ« Komiteti Drejtues me pjesĂ«marrjen e palĂ«ve kryesore tĂ« interesit, pĂ«r analizimin, diskutimin dhe vendimmarrjen.
‱ PĂ«rpilimi, pĂ«rcaktimi dhe shqyrtimi i nismave ekzistuese tĂ« njĂ«jta ose tĂ« ngjashme, evenimenteve, produkteve, etj.
‱ Krijimi i njĂ« marke kombĂ«tare ose nĂ«nmarke, qĂ« do tĂ« promovojĂ« produkte cilĂ«sore dhe nisma turistike, si dhe do tĂ« pĂ«rmirĂ«sojĂ« mundĂ«sitĂ« pĂ«r prodhuesit lokalĂ« tĂ« SipĂ«rmarrjeve tĂ« Vogla dhe tĂ« Mesme.
‱ Rritje e ndĂ«rgjegjĂ«simit pĂ«r nevojshmĂ«rinĂ« e certifikimeve ndĂ«rkombĂ«tare dhe plotĂ«simit tĂ« standardeve, si dhe rritje e cilĂ«sisĂ« sĂ« produkteve dhe mundĂ«sisĂ« pĂ«r eksport.

Në kuadrin e programit të USAID-it për rritjen e ekonomisë rajonale (REG), USAID/Shqipëri, së bashku me partnerin e aktivitetit lokal, Creative Business Solutions (CBS), ka nisur një projekt për të zhvilluar një markë kombëtare për produkte ushqimore autentike shqiptare.

Projekti, nĂ«pĂ«rmjet njĂ« financimi prej 500,000 $ nga REG, do tĂ« ofrojĂ« asistencĂ« tĂ« drejtpĂ«rdrejtĂ« teknike pĂ«r sektorin privat, duke inkurajuar pĂ«rkrahjen dhe bashkĂ«punimin me QeverinĂ« Shqiptare pĂ«r tĂ« krijuar ‘Brand Albania’, njĂ« instrument qĂ« promovon prodhime vendore tĂ« cilĂ«sisĂ« sĂ« lartĂ« dhe iniciativa tĂ« lidhura me turizmin./a,gjonaj/ /a.g/

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Arlinda Gjonaj
Load More In Aktualitet
Comments are closed.

Check Also

Uashington DC, Rama: Shqiptarët dorëzuan listën e floririt, por jo hebrenjtë

TiranĂ«, 4 Mars/ATSH/- Kryeministri Edi Rama ka marrĂ« pjesĂ« sot nĂ« KonferencĂ«n Vjetore tĂ« K…