Home Ekonomi, Biznes dhe Finance Shqipëria ofron potenciale për investitorët italianë

Shqipëria ofron potenciale për investitorët italianë

13 min read
0
175

TIRANE, 19 Shkurt/ATSH/- Ministri i Infrastrukturës dhe Energjisë Damian Gjiknuri mori pjesë në Forumin e Biznesit Shqipëri-Itali, ku ishin të pranishëm rreth 200 sipërmarrës italianë. Gjatë fjalës së tij para të pranishmëve, ministri Gjiknuri u shpreh se infrastruktura është një sfidë e madhe që ka Shqipëria.

“Kuptohet, ne jemi duke vazhduar me financime edhe nga Buxheti i Shtetit nĂ« ndĂ«rtimin e rrjetit infrastrukturor rrugor. JanĂ« njĂ« sĂ«rĂ« projekte rrugĂ«sh, tĂ« cilat disa janĂ« nĂ« proces tenderimi, disa tĂ« tjera do tĂ« hapen kĂ«tĂ« vit dhe natyrshĂ«m kompanitĂ« italiane gjithmonĂ« kanĂ« qenĂ« prezentĂ« nĂ« sektorin e ndĂ«rtimit tĂ« rrugĂ«ve nĂ« ShqipĂ«ri”, tha Gjiknuri.

Duke u ndalur tek partneriteti publik privat, Gjiknuri theksoi se qeveria shqiptare ka filluar një projekt ambicioz për të thithur kapital privat në ndërtimin e veprave infrastrukturore.

“Shteti do tĂ« marrĂ« pĂ«rsipĂ«r riskun e njĂ« financimi me atĂ« qĂ« quhet pagesĂ« e vlefshme pĂ«r njĂ« periudhĂ« afatgjatĂ«. Ose varianti i dytĂ«, nĂ« ato rrugĂ« nĂ« tĂ« cilat ne jemi duke bĂ«rĂ« studimet e fizibilitetit, qĂ« janĂ« me pagesĂ«. Edhe kĂ«tu parashikojmĂ« tĂ« pĂ«rfshijmĂ« kapitalin privat dhe Ă«shtĂ« e natyrshme qĂ« kompanitĂ« italiane kanĂ« njĂ« eksperiencĂ« tĂ« mirĂ« nĂ« vendet e tyre. ËshtĂ« normale qĂ« tĂ« bĂ«hen pjesĂ« e kĂ«tyre procedurave nĂ« ShqipĂ«ri”, theksoi Gjiknuri.

Gjiknuri pĂ«rmendi si shembull disa nga rrugĂ«t me sistemin e pagesĂ«s. “ËshtĂ« krijimi i njĂ« aksi tĂ« ri rrugor nga Kashari nĂ« RrogozhinĂ«, pĂ«r tĂ« shmangur njĂ« pjesĂ« tĂ« trafikut nĂ« DurrĂ«s. Kjo do tĂ« jetĂ« njĂ« rrugĂ« me pagesĂ«, e financuar e gjitha me kapital privat ku shteti do tĂ« marrĂ« nĂ« njĂ« minimum garancie tĂ« trafikut, kuptohet me njĂ« vlerĂ« qĂ« nuk na rĂ«ndon shumĂ«. NjĂ«kohĂ«sisht, i jep pĂ«r momentet e para siguri investimit privat, por riskun kryesisht duhet tĂ« marrĂ« edhe investitori privat”, nĂ«nvizoi ai.

Ministri shpjegoi se Ă«shtĂ« duke u ndjekur njĂ« politikĂ« agresive edhe pĂ«rsa i pĂ«rket infrastrukturĂ«s sĂ« transportit ajror. “ShqipĂ«ria ka njĂ« rritje tĂ« vazhdueshme tĂ« trafikut nĂ« transportin ajror. Aeroporti i Rinasit ka kapur limitet e tij pĂ«rsa i pĂ«rket kapaciteteve tĂ« pĂ«rpunimit dhe ne jemi duke punuar pĂ«r ndĂ«rtimin e njĂ« aeroporti tĂ« ri nĂ« jug tĂ« vendit nĂ« VlorĂ«, ku jemi nĂ« njĂ« fazĂ« deri diku tĂ« avancuar, me njĂ« konsorcium turk. Nga ana tjetĂ«r jemi duke pĂ«rfunduar studimin e fizibilitetit dhe pĂ«r njĂ« aeroport turistik nĂ« SarandĂ«. ËshtĂ« njĂ« kompani italiane e cila po na ndihmon me studimin e fizibilietit”, theksoi Gjiknuri.

Ministri u shpreh se strategjia jonë ka qenë që të investojmë në vendet që do krijojnë një zinxhir dhe vlerë ekonomike të shtuar.

“Po tĂ« shikoni investimet nĂ« infrastrukturĂ«, qoftĂ« nĂ« rrjetin rrugor, duke kompletuar korridoret veri-jug dhe lindje –perĂ«ndim tĂ« ShqipĂ«risĂ« e lidhim me vendet fqinje pĂ«r tĂ« krijuar njĂ« sinegji ekonomike nĂ« dy aspekte zhvillimi turizmit, por edhe rritja e ekonomisĂ« tonĂ« detare. Pra, vĂ«nia nĂ« funksion tĂ« porteve tĂ« ShqipĂ«risĂ«, sidomos porti i DurrĂ«sit. Investimet nĂ« infrastrukturĂ« u pĂ«rqendruan nĂ« rrugĂ«, energji elektrike, kanalizime, ujĂ« i pijshĂ«m. Ne jemi duke punuar me partnerĂ«t ndryshĂ«m tĂ« financimit nĂ« kĂ«tĂ« detyrĂ«, kryesisht me KFV-nĂ« pĂ«rsa i pĂ«rket ujit tĂ« pijshĂ«m. Me rrugĂ«t siç e thashĂ« nisur nga partneriteti publik-privat, kryesisht me riskun e buxhetit tĂ« shtetit”, deklaroi Gjiknuri.

Një investim i pritshëm, tha Ministri, është në portin e Durrësit, thellimi i portit të Durrësit, ku kompanitë italiane edhe aty do të kenë interes. Sipas tij, është një vlerë afërsisht 10 mln euro për thellimin e portit në mënyrë që porti të rrisë kapacitetet e tij përpunuese.

Ministri u shpreh se po bashkëpunohet edhe me disa kompani shtetërore italiane, ku përmendi kompaninë SNAM, ndër kompanitë më të mëdha të gazit në Europë.

“Kemi njĂ« partneritet tĂ« avancuar pĂ«r sa i pĂ«rket gazifikimit tĂ« vendit nĂ« tĂ« ardhmen. Dhe kĂ«tu jemi duke pĂ«rfunduar njĂ« proces pĂ«r krijimin e njĂ« kompanie tĂ« pĂ«rbashkĂ«t qĂ« do tĂ« ofrojĂ« shĂ«rbime pĂ«r TAP-in, por mĂ« vonĂ« do tĂ« shpĂ«rbejĂ« edhe si njĂ« ngrehinĂ« ku mund tĂ« bazohemi pĂ«r zhvillimin e sektorit tĂ« gazit”, u shpreh Gjiknuri.

Më tej, ministri Gjiknuri tha se edhe në sektorin e infrastrukturës energjitike, sidomos në linjat e transmetimit, shumë shpejt do të nisë një projekt madhor, i cili do të tenderohet këtë vit, lidhja e Shqipërisë me Maqedoninë.

“Kjo do tĂ« thotĂ« se tĂ« gjitha ato investime edhe nĂ« fushĂ«n e burimeve tĂ« energjisĂ« sĂ« rinovueshme por edhe tendencĂ«n qĂ« ne kemi pĂ«r tĂ« krijuar njĂ« platformĂ« tĂ« trajtimit tĂ« energjisĂ«, me interkonjeksionet rajonale bĂ«het e mundur dhe lehtĂ«sohet eksporti apo importi i energjisĂ« nĂ« tĂ« gjitha rrethanat”, u shpreh Ministri Gjiknuri.

Ministri u shpreh se interesi ekonomik në të ardhmen do të sjellë nevojën e një ndërlidhjeje direkte mes Shqipërisë dhe Italisë, por theksoi se fakti që Shqipëria ka një ndërlidhje të rajonit të Evropës Juglindore, nëpërmjet Malit të Zi e ndihmon shumë lidhjen e këtyre tregjeve.

Duke u ndalur në investimet e pritshme në sektorin hekurudhor, Ministri Gjiknuri theksoi se brenda këtij viti do të fillojnë procedurat për ndërtimin dhe rehabilitimin e hekurudhës Tiranë-Durrës, si edhe ndërtimin e linjës së re që lidh aeroportin e Tiranës me qendrën e Tiranës.

“Ne po zhvillojmĂ« dhe njĂ« bashkĂ«punim me hekurudhat shtetĂ«rore italiane pĂ«r tĂ« marrĂ« njohuri, edhe pĂ«r aspekte tĂ« zhvillimit tĂ« tregut dhe tĂ« tĂ« gjithĂ« sektorit hekurudhor. ËshtĂ« njĂ« sektor qĂ« ka mbetur prapa, por duhet thĂ«nĂ« se interesi do tĂ« jetĂ« gjithmonĂ« nĂ« rritje sidomos pĂ«rsa i pĂ«rket mallrave”, u shpreh Gjiknuri, ndĂ«rsa theksoi se po merren financime nga disa institucione tĂ« BE pĂ«r tĂ« pĂ«rfunduar studimet pĂ«rkatĂ«se pĂ«r lidhjen me rrjet hekurudhor, kryesisht pĂ«r mallrat, tĂ« ShqipĂ«risĂ« edhe me GreqinĂ« edhe me MaqedoninĂ«.

“Qeveria shqiptare nuk Ă«shtĂ« e ngurtĂ« nĂ« kĂ«tĂ« drejtim, pavarĂ«sisht se Partneriteti Publik Privat, gjithmonĂ« ngjall sensibilitet politik, por pĂ«r ne nuk ka rrugĂ« tjetĂ«r sepse shteti i ka mundĂ«sitĂ« tĂ« kufizuara. ShqipĂ«ria ende nuk Ă«shtĂ« anĂ«tare e BE, qĂ« tĂ« mund tĂ« pĂ«rfitonte nĂ« mĂ«nyrĂ« masive nga fondet e integruara tĂ« BE, dhe PPP dhe interesi i kompanive private shihet si zgjidhja e vetme.” – tha Gjiknuri.

Duke u ndalur te portet Gjiknuri theksoi se ka pasur një interes të shtuar edhe nga kompanitë e krocierave, të cilëve i interesojnë zgjerimet e porteve shqiptare, ndaj u shpreh se po shihet mundësia që disa porte shqiptare të kthehen në stacione të përhershme për këto ture që sa vjen e shtohen në Mesdhe. Në përfundim Gjiknuri ftoi kompanitë italiane të investojnë në Shqipëri duke garantuar, procedura transparente të konkurrimit në tendera. /a.g/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Arlinda Gjonaj
Load More In Ekonomi, Biznes dhe Finance
Comments are closed.

Check Also

Uashington DC, Rama: Shqiptarët dorëzuan listën e floririt, por jo hebrenjtë

TiranĂ«, 4 Mars/ATSH/- Kryeministri Edi Rama ka marrĂ« pjesĂ« sot nĂ« KonferencĂ«n Vjetore tĂ« K…