Home Lajme Nga Vendi Vitamina B, rëndësia e saj në shëndetin dhe metabolizmin tonë

Vitamina B, rëndësia e saj në shëndetin dhe metabolizmin tonë

8 min read
0
246

TIRANE, 19 Shkurt/ATSH/ – ÇfarĂ« Ă«shtĂ« vitamina B? Vitaminat B1, B2, B5, B6 dhe B12, tĂ« cilat janĂ« pjesĂ« e grupit B, luajnĂ« njĂ« rol tĂ« rĂ«ndĂ«sishĂ«m nĂ« metabolizĂ«m, thelbĂ«sore nĂ« procesin e konvertimit tĂ« karbohidrateve nĂ« glukozĂ«, gjithashtu ato luajnĂ« njĂ« rol tĂ« rĂ«ndĂ«sishĂ«m nĂ« garantimin e sasisĂ« sĂ« duhur tĂ« energjisĂ« nĂ« metabolizĂ«m. Vitamina B gjithashtu merr pjesĂ« nĂ« funksionimin e duhur tĂ« mĂ«lçisĂ« dhe nĂ« mirĂ«qenien e sistemit nervor.

Mungesa e vitaminës B

A ndiheni gjithmonë të lodhur dhe pa forcë? Në periudhat kur lodhja bëhet një problem i shpeshtë, mungesa e oreksit, lodhja dhe prania e dhimbjes së muskujve mund të dëshmoj një mangësi të vitaminës B1. Për të ndihmuar në zgjidhjen e problemit, përqendrohuni në ushqyerjen e rregullt ku mund të gjeni vitaminën B1 si arra, lajthi dhe bajame.
Lëkura komunikon gjendjen e shëndetit të trupit, prandaj inflamacion si stomatiti dhe ulçera, kruajtja dhe djegia në sy janë mesazhe të rëndësishme për të treguar mungesën e vitaminës B2. Përkeqësimi i akneve ose prania e ekzemës mund të tregojnë mangësi të vitaminës B6.
SĂ« bashku me lĂ«kurĂ«n e thatĂ«, njĂ« gjendje e dobĂ«sisĂ« sĂ« vazhdueshme, sĂ« bashku me tĂ« pĂ«rziera dhe vĂ«shtirĂ«si nĂ« tretje mund tĂ« lidhen me njĂ« mungesĂ« tĂ« vitaminĂ«s B3. Ushqimi mund t’ju ndihmojĂ«: zgjidhni kos, krunde dhe fruta tĂ« freskĂ«ta pĂ«r mĂ«ngjes; pĂ«r drekĂ« ose darkĂ« lakĂ«r, sallatĂ« domate dhe peshk, patate nĂ« sallata, perime me gjethe jeshile, oriz; pĂ«r njĂ« vakt tĂ« pasur me vitaminĂ« B, zgjidh kumbulla ose banane, tĂ« rĂ«ndĂ«sishme pĂ«r heqjen e lodhjes pĂ«r shkak tĂ« pranisĂ« sĂ« kaliumit. Marrja e vitaminĂ«s B7 nĂ« fund mund tĂ« ndihmojĂ« kur dieta Ă«shtĂ« tepĂ«r e e ngopur me yndyrĂ« ose nĂ« rastet e hipertensionit.

Vitamina B: ku ndodhet

Vaji i grurit dhe majaja e birrës janë përbërës të vlefshëm për marrjen e vitaminës B. Megjithatë, kini kujdes: sheqeri, alkooli dhe pirja e duhanit, së bashku me nxehtësinë e ushqimit të gatuar, e heq vitaminën B. Grupet B të vitaminave , të tretshëm në ujë, janë gjithashtu të pranishme në shumë produkte me origjinë shtazore si, zemra dhe mëlçia, në mishin e derrit e të gjelit të detit, por edhe te peshku, sidomos te salmoni, toni dhe peshku blu, si sardelja. Edhe vezët, qumështi dhe produktet e qumështit janë të pasura me vitaminën B, por jo vetëm. Në mesin e burimeve të bimëve të vitaminës B gjenden algat, thjerrëzat dhe në përgjithësi bishtajoret si, bizele, mashurkat; te drithërat si orizi e gruri; te arrorët si, arra, bajamja, lajthia,apo perimet si brokoli e spinaqi.

Marrja e vitaminës B ju ndihmon të humbni peshë?

Vitaminat B janë esenciale për metabolizmin e proteinave dhe yndyrnave. Falë furnizimit të duhur me ushqime të tilla si perime, kokrra dhe fruta të thata, ju do të merrni vitaminë B1 dhe B2, të domosdoshme për të luftuar lodhjen dhe dhimbjet e muskujve. Vitamina B5, përveç favorizimit të shërimit të plagëve dhe dhëmbëve , është e lidhur ngushtë me dietën, sepse kontribuon në transformimin e yndyrës dhe karbohidrateve në energji, duke luftuar yndyrën. Ajo gjithashtu luan një rol të rëndësishëm në luftimin e urisë nervore dhe na ndihmon të menaxhojmë energjinë duke mbajtur larg stresin.

ËshtĂ« e rĂ«ndĂ«sishme tĂ« mbani mend se edhe njĂ« dietĂ« e pasur me kripĂ«ra minerale tĂ« tilla si hekuri, magnezi dhe zinku ndihmon pĂ«r tĂ« shmangur urinĂ« nervore dhe pĂ«r tĂ« menaxhuar oreksin. NjĂ« studim i kryer nĂ« Universitetin e Miçiganit, nĂ« Shtetet e Bashkuara, tregoi se mangĂ«sitĂ« ushqyese tĂ« vitaminĂ«s D mund tĂ« nxisin akumulimin e yndyrĂ«s sĂ« barkut te fĂ«mijĂ«t: kjo Ă«shtĂ« arsyeja pse Ă«shtĂ« mirĂ« qĂ« gjithmonĂ« tĂ« sjellĂ«sh perime me gjethe jeshile nĂ« tavolinĂ« , vezĂ« dhe peshk, tĂ« cilat shpesh neglizhohen nĂ« dietĂ«n e pĂ«rditshme.

/a.alla/ /a.g/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Adela Alla
Load More In Lajme Nga Vendi
Comments are closed.

Check Also

Uashington DC, Rama: Shqiptarët dorëzuan listën e floririt, por jo hebrenjtë

TiranĂ«, 4 Mars/ATSH/- Kryeministri Edi Rama ka marrĂ« pjesĂ« sot nĂ« KonferencĂ«n Vjetore tĂ« K…