Home Lajme Nga Vendi Farat Chia, të çmuara për organizmin tonë

Farat Chia, të çmuara për organizmin tonë

5 min read
0
79

TIRANE,26 Shkurt/ATSH/ – Farat Chia janĂ« shumĂ« tĂ« vogla, por veçanĂ«risht tĂ« çmuara dhe janĂ« tĂ« pasura me lĂ«ndĂ« ushqyese. NĂ« Salvia janĂ« nxjerrĂ« fara tĂ« vogla tĂ« cilat nĂ« vitet e fundit kanĂ« arritur tĂ« fitojnĂ« shumĂ« popullaritet falĂ« karakteristikave tĂ« tyre tĂ« veçanta.

Farat Chia jo vetëm që janë pa gluten, por gjithashtu përmbajnë shumë substanca të dobishme për trupin tonë duke përfshirë: Acidet yndyrore esenciale (Omega 3),proteina,vitaminat A, B, E dhe D,minerale të tilla si kalciumi, fosfor, kalium, hekur, bakër, zink, magnez, mangan dhe të tjerë antioksidantë të domosdoshëm për organizmin tonë. Për pasurinë e tyre me lëndë ushqyese shumë njerëz i konsiderojnë ato një super ushqim.

PĂ«rfitimet e farave Chia

Të vogëla por të pasura me vlera,  ato sigurojnë një sërë përparësish për ata që i konsumojnë rregullisht:

Burim i shkëlqyer i proteinave: këto fara përmbajnë tetë amino acidet thelbësore, një gjë e rrallë në botën e bimëve.
Ushqyese: pavarësisht madhësisë së saj të vogël, fara chia janë një burim i shumë lëndëve ushqyese të dobishme në trup siç janë Omega 3, hekuri, vitamina, si dhe fibra dhe antioksidantë.
Energji: popullatat e lashtë Maya dhe Aztec përdorën fara chia për efektet e tyre të dobishme në nivelin e energjisë dhe qëndrueshmërisë fizike. Edhe sot ata janë veçanërisht të dobishme për këtë qëllim .
Ato ndihmojnë stomakun dhe zorrët: këto fara janë veçanërisht të dobishme për tretje dhe për funksionet e zorrëve, sidomos falë pranisë së fibrave.
Xhel energjie:Një nga karakteristikat më të njohura dhe të vlerësuara të farave të chia është aftësia e tyre për xhel duke thithur lëngje më shumë se 10 herë peshën e tyre. Kjo i bën ata një ushqim veçanërisht ngopës dhe për këtë ata janë shpesh të rekomanduara për ata që duan të humbin peshë.

PĂ«rveç marrjes nĂ« kĂ«tĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« farave, mund ti konsumoni nĂ« çdo moment tĂ« ditĂ«s duke ua shtuar pjatave tuaja tĂ« nevojshme. Mund ti kombinoni me kos, qumĂ«sht, sallatĂ«, drithĂ«ra dhe Ă«mbĂ«lsira. E rĂ«ndĂ«sishme tĂ« theksohet Ă«shtĂ« qĂ« sasia e tyre nuk duhet tĂ« jetĂ« e tepĂ«rt. Doza e rekomanduar Ă«shtĂ« maksimumi 2 lugĂ« nĂ« ditĂ«. Kjo pasi do t’ju shkaktonte shqetĂ«sime gastrointestinale, çekuilibrim tĂ« nivelit tĂ« sheqerit nĂ« gjak. /a.g/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Adela Alla
Load More In Lajme Nga Vendi
Comments are closed.

Check Also

Uashington DC, Rama: Shqiptarët dorëzuan listën e floririt, por jo hebrenjtë

TiranĂ«, 4 Mars/ATSH/- Kryeministri Edi Rama ka marrĂ« pjesĂ« sot nĂ« KonferencĂ«n Vjetore tĂ« K…