Home Lajme Nga Vendi Ushtrimet që ju nevojiten për një tru të ri

Ushtrimet që ju nevojiten për një tru të ri

14 min read
0
105

TIRANE,26 Shkurt/ATSH/ – Truri duhet tĂ« mbahet gjithmonĂ« nĂ« trajnim nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« funksionojĂ« nĂ« mĂ«nyrĂ« tĂ« pĂ«rkryer. VetĂ«m disa ushtrime janĂ« tĂ« mjaftueshme pĂ«r tĂ« marrĂ« njĂ« rezultat tĂ« habitshĂ«m
Truri nuk është një muskul, por duhet të mbahet në stërvitje në mënyrë që të funksionojë në mënyrë të përkryer. Sa më shumë ta përdorni, aq më shumë ju mund të zhvilloni lidhje dhe aftësi që janë në gjendje të habisin. Mjafton të thuhet se ekzistenca e një lidhjeje të vërtetë midis shëndetit të trurit dhe plakjes është demonstruar. Duke e aktivizuar atë në mënyrën e duhur, mund të sjelli ndryshime në strukturën fizike të trurit dhe ta mbaj atë zgjuar dhe aktiv.

Trajnimi i mendjes ndryshe nga aktivitetet që bëjmë në palestër mund të bëhet në çdo kohë. Në fillim do të jetë komplekse dhe shumë ushtrime do të jenë të lodhshme, por me kalimin e kohës, mendja do të fitojë elasticitetin e nevojshëm për të punuar më mirë dhe në një mënyrë efikase, duke sjellë përfitime edhe në aktivitetet e përditshme.
Në vijim janë 10 këshilla për aktivitetet që përdoren për të aktivizuar trurin dhe për të thyer monotonin që shpesh na rrethon.Duke ushtruar mendjen ne do të kemi të pikëpamje të reja dhe aftësi për të dhënë gjëra të reja emocionale.

1. Kombinoni fjalët dhe ngjyrat
ËshtĂ« njĂ« ushtrim qĂ« do tĂ« duket i parĂ«ndĂ«sishĂ«m, por, sapo ta provoni, e kuptoni dobinĂ« e tij. VetĂ«m merrni disa letra dhe lapsa me ngjyrĂ«. NĂ« çdo letĂ«r duhet tĂ« shkruani emrin e njĂ« ngjyre duke pĂ«rdorur ngjyrĂ« tjetĂ«r .Sapo tĂ« mbaroni, duhet t’i lexoni shpejt, duke u kujdesur qĂ« tĂ« mos i bashkĂ«ngjitni ngjyrĂ«n qĂ« keni pĂ«rdorur me emrin. PĂ«r ta bĂ«rĂ« kĂ«tĂ« ju do tĂ« duhet tĂ« pĂ«rqendroheni, duke pĂ«rdorur aftĂ«sitĂ« tuaja mendore nĂ« maksimum.
2. LĂ«vizni djathtas me majtas
Në varësi të asaj që është dora juaj dominuese, rekomandohet që të përpiqeni të shkruani disa fjali çdo ditë duke përdorur dorën tuaj tjetër. Në fillim do të jetë e vështirë por më vonë do të bëheni gjithnjë e më të shkathët, me përmirësime në drejtshkrim.
3. Lozni me kujtesën
Kush nuk mban mend njĂ« nga lojĂ«rat mĂ« argĂ«tuese gjatĂ« fĂ«mijĂ«risĂ« dhe adoleshencĂ«s? ËshtĂ« koha pĂ«r tĂ« hequr pluhurin pĂ«r tĂ« luajtur me miqtĂ«, nipĂ«rit ,shoqet etj. Gjeni figurat identike, duke kujtuar saktĂ«sisht se ku ata ishin tĂ« pozicionuar, do tĂ« ndihmojĂ« pĂ«r tĂ« trajnuar kujtesĂ«n dhe pĂ«r tĂ« parandaluar plakjen e trurit. Ju nuk duhet tĂ« dekurajoheni nĂ« fillim, sepse do tĂ« pĂ«rmisoheni pas disa lojĂ«rave. Gjithashtu lojra tĂ« tjera tĂ« dobishme pĂ«r aktivitetin e mendjes janĂ« fjalĂ«kryqet dhe sudoku.
4. Argëtohuni me numrat
Luajtja me numra është një nga mënyrat më efektive për ta mbajtur trurin aktiv dhe për të na bërë më bashkëpunues me atë që ndodh rreth nesh. Në librin fuqia magjike e numrave, ChaSeo Rules Institute ,konfirmon se kodet numerike nuk janë themeli i mjekësisë orientale por ndihmon lidhjen me sistemin nervor duke stimuluar fusha të ndryshme të trurit dhe qarqet ndijore dhe njohëse që lidhen me organet e ndryshme, duke lejuar kështu modifikimin dhe rivitalizimin e lidhjeve nervore.
“Numrat janĂ« njĂ«sia e transmetimit dhe matjes sĂ« çdo forme tĂ« energjisĂ«, si sasiore ashtu edhe cilĂ«sore. Ato luajnĂ« njĂ« rol vendimtar, sepse ato pĂ«rfaqĂ«sojnĂ« gjuhĂ«n bazĂ« me tĂ« cilĂ«n punon qarku sensor-motor-njohĂ«s-memorial i trupit », – thotĂ« autori.
Vetëm lexoni disa seri të numrave në mënyrë të përsëritur për të larguar stresi, pagjumësinë, nervozizmin, dhimbjen e kokës dhe lodhjen.
Gjithashtu efektive është dhe numërimin mbrapsht, ndoshta duke kërcyer nga 5 në 5 ose 7 në 7, llogaritja me mendje dhe kryerja e shumëzimit të thjeshtë të numrave dyshifrorë. Nëse kjo stërvitje ju duket shumë e komplikuar, thjesht ruani numrat e telefonit, kodin tuaj të kartës etj.
5. Zgjero shqisat
Vizioni Ă«shtĂ« kuptimi qĂ« ne pĂ«rdorim mĂ« sĂ« shumti dhe Ă«shtĂ« gjithashtu mĂ« i zhvilluari. MegjithatĂ«, Ă«shtĂ« e rĂ«ndĂ«sishme tĂ« aktivizoni dhe pĂ«rsosni tĂ« tjerĂ«t, t’ju lejojnĂ« tĂ« trajnoni tĂ« gjitha burimet qĂ« kemi nĂ« dispozicion. VetĂ«m bĂ«ni aktivitete tĂ« vogla tĂ« pĂ«rditshme me sytĂ« tuaj tĂ« mbyllur, duke u pĂ«rqendruar nĂ« shqisat e tjera, ndĂ«rsa ndjeni natyrĂ«n, gjĂ«rat dhe njerĂ«zit.
Një mënyrë e këndshme është të endesh nëpër shtëpi me sytë e tu të mbyllur duke kërkuar një triko ose duke pranuar vetëm sendet që preken ose hahen. Strukturat e trurit janë në fakt të lidhura me receptorët tanë nuhatës dhe ndjesorë që janë pjesë e sistemit tonë nervor.
6. Shkruani një tregim të shkurtër
Leximi dhe shkrimi, ju e dini, ndihmon që mendja të jetë aktive. Por përpiquni të shkruani një tregim me vetëm dhjetë fjalë, duke u përpjekur të kuptoni atë që prodhohet, sigurisht që nuk është e thjeshtë, por ju lejon të përdorni plotësisht kreativitetin.
7. Vëzhgoni (vërtet!)
Ne shpesh shohim, por nuk vëzhgojmë .Sa herë ndodh, pas një takimi, të mos kujtojmë se si ishte veshur një person ose detajet e vendit ku kaluam një mbrëmje të tërë?
Për tustërvitur, merrni një pamje nga një revistë me plot detaje dhe objekte, vëreni atë për 30 sekonda dhe pastaj hiqni atë, duke u përpjekur të përshkruani në një fletë të gjitha objektet që mbani mend. Provo përsëri menjëherë me një foto të re për 1 minutë dhe do të shihni se sa do të rritet numri i detajeve që mbani mend!
8. Shikoni objektet në të kundërt
Zbulimi i kujtesĂ«s vizuale ju lejon tĂ« jepni mĂ« shumĂ« stimulim nĂ« tru. ËshtĂ« e mjaftueshme pĂ«r tĂ« marrĂ« objekte tĂ« pĂ«rdorimit tĂ« pĂ«rbashkĂ«t dhe t’i shohim ato nĂ« tĂ« kundĂ«rt. Truri do tĂ« njohĂ« objektin nĂ« fjalĂ«, por do tĂ« vĂ«rejĂ« dhe njĂ« seri marrĂ«dhĂ«niesh tĂ« ndryshme qĂ« objekti ka me mjedisin rrethues.
9. BĂ«ni aktivitet
Vetëm të bëni një aktivitet ditor, të tilla si hapja e një shishe, të rregulloni krevatin etj dhe të gjeni një mënyrë të re dhe krijuese për ta bërë këtë. Imagjinoni të udhëtoni. Mendja, në këtë mënyrë, do të jetë në gjendje të punojë pa kufizime që rrjedhin nga koherenca dhe logjika, për të cilën ne jemi aq të mësuar. Përpjekja për të ndërtuar imazhe mendore është një stimul i fuqishëm për trurin dhe është një aftësi që përsoset me kalimin e kohës.
10. Ndryshoni zakonet tuaja
Ne shpesh i përshtatemi rutinës dhe gjërat na vijnë automatikisht. Ne duhet të marrim masa dhe të largohemi nga rutina të tilla si ndryshimi i rrugës për të shkuar në punë, zëvendësimi i një  karrige ose i arredimi ndryshe i ambjentit ku punojmë e jetojmë./a.alla/ /a.g/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Adela Alla
Load More In Lajme Nga Vendi
Comments are closed.

Check Also

Uashington DC, Rama: Shqiptarët dorëzuan listën e floririt, por jo hebrenjtë

TiranĂ«, 4 Mars/ATSH/- Kryeministri Edi Rama ka marrĂ« pjesĂ« sot nĂ« KonferencĂ«n Vjetore tĂ« K…