Home Art, Kulture dhe Argetim MUZIKE – Romeoja i Sajmir Pirgut hipnotizon BarcelonĂ«n

MUZIKE – Romeoja i Sajmir Pirgut hipnotizon BarcelonĂ«n

5 min read
0
194

TIRANE, 27 shkurt /ATSH/ – Kjo Ă«shtĂ« historia e dashurisĂ« mĂ« e famshme e tĂ« gjitha kohĂ«ve, Romeo dhe Xhuljeta. Tani versioni i Charles Gounod i tragjedisĂ« sĂ« Shekspirit, “RomĂ©o et Juliette”, Ă«shtĂ« rikthyer nĂ« “Gran Teatre del Liceu” nĂ« BarcelonĂ«, shkruan Euronews.

Hera e fundit qĂ« kjo vepĂ«r u shfaq nĂ« “Liceu” ishte para 32 vitesh.

Ky produksion përkujton 200- vjetorin e lindjes së kompozitorit francez të romatizmit.

Tenori shqiptar, Saimir Pirgu dhe sopranon ruse, Aida Garifullina të hipnotizojnë njësoj si dy të dashuruarit e tragjedisë.

“TĂ« gjitha vajzat e reja duan tĂ« jenĂ« Xhuljeta sepse ato e kuptojnĂ« kĂ«tĂ« imazh tĂ« vajzĂ«s. Ajo Ă«shtĂ« e butĂ«. Ajo Ă«shtĂ« e brishtĂ«â€, thotĂ« Garifullina.

“Muzika ‘Je veux vivre’ (dua tĂ« jetoj), Ă«shtĂ« njĂ« alegori. Tregon se ajo vĂ«rtetĂ« kĂ«rkon tĂ« jetojĂ« kĂ«tĂ« jetĂ« prej tĂ« rrituri, tĂ« jetĂ« e lirĂ«, tĂ« bĂ«jĂ« atĂ« qĂ« dĂ«shiron, thjesht tĂ« festojĂ«â€, shton Garifullina.

“Ka diçka shumĂ« naive nĂ« kĂ«tĂ« muzikĂ«. ËshtĂ« shumĂ« e bukur pĂ«r t’u dĂ«gjuar”, thotĂ« Pirgu.

Muzikë e shekullit XIX

Duete magjike, vals i ndërthurur dhe kore dramatike të kombinuara për të krijuar një sfond për këtë kryevepër.

“Idiomat muzikore qĂ« Gounod pĂ«rdor variojnĂ« qĂ« nga mĂ« seriozoja, tek opera komike, gati tek tĂ« gjitha llojet e kĂ«ngĂ«ve”, thotĂ« drejtori i skenĂ«s, Stephen Lawless.

PĂ«r mendimin tim, “Gounod shkruan gjithashtu me njĂ« ndjenjĂ« ironie shumĂ«, por shumĂ« franceze dhe elegancĂ«â€.

BashkĂ«producent me me “Santa Fe Opera” nĂ« SHBA, Lawless e vendos kĂ«tĂ« dramĂ« gjatĂ« LuftĂ«s Civile Amerikane.

“Kjo Ă«shtĂ« muzikĂ« e shekullit XIX. KĂ«shtu morrĂ«m vendimin ta vendosim nĂ« shekullin e XIX por donim tĂ« gjenim edhe njĂ« kontekst pĂ«r kĂ«tĂ«â€, shpjegon Lawless.

Puthja e fundit

Gounod mbush dramën me melodi rrëmbyese dhe e gjitha e fokusuar tek dy të dashuruarit.

Ai e mbyll duke u dhënë atyre një bashkim përfundimtar pikëllues në skenën e varrit.

“NdonjĂ«herĂ« kur jam duke kĂ«nduar kĂ«tĂ« skenĂ«, Ă«shtĂ« emocionalisht shumĂ« e fortĂ« pĂ«r mua, veçanĂ«risht kur jam duke thĂ«nĂ« ‘the last baiser, the last kiss’”, thotĂ« Pirgu.

Dashuria e Romeos dhe Xhulietës triumfon ndërkohë që ata vdesin së bashku në një përqafim të pavdekshëm.

“Kjo Ă«shtĂ« shumĂ« e fortĂ«, tĂ« coptĂ«n zemrĂ«n”, thotĂ« Garifullina.

“Tek Shekspiri i vĂ«rtetĂ« kjo skenĂ« nuk ekziston. Por nĂ« historinĂ« e Gounod i jep kĂ«saj opere njĂ« fuqi tĂ« madhe”, shpjegon Pirgu./ /G.S/  a.jor.

Në bazë të nenit 4 të ligjit ''Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare'', ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.

Load More Related Articles
Load More By Gent Sinani
Load More In Art, Kulture dhe Argetim
Comments are closed.

Check Also

KINEMA – PesĂ« gjigantĂ« pĂ«r filmin mĂ« tĂ« mirĂ« tĂ« huaj pĂ«r çmimin Oscar

LOS ANXHELES, 4 mars /ATSH-ANSA/ – NĂ« kĂ«tĂ« pesĂ«she pĂ«r filmin mĂ« tĂ« mirĂ« tĂ« huaj pĂ«r…